soranga

Alla inlägg under oktober 2015

Av Malin och Jonas - 25 oktober 2015 18:01

I helgen har jag varit i Skövde hos en barndomskompis med två andra vänner. Det var längesedan vi hade möjlighet att träffas med fokus på bara oss och det märktes. Oj oj oj vad det har pratats. Högt och lågt. Allvar och skämt. Skratt och gråt. Vardag och stora samhällsfrågor.

Jag älskar mina Boken girls, det är mer än vänner. Det är familj. Det är de personerna jag kan säga ALLT till. Vara precis den jag är och vara helt öppen. Och känslan är ömsesidig mellan alla fyra. Bara en sån sak som att jag kan sova gott i samma rum som alla dem är ett tecken på det eftersom jag sällan sover bra borta men den här helgen har jag sovit massor på nätterna och verkligen laddat upp batterierna samtidigt som man har fått tömma sig mentalt med att både prata och lyssna.

Vi hade som vanligt massa prat kvar men alla längtade hem till sina familjer och nu njuter jag av att få umgås med min fantastiska son framför Bolibompa. Jag behövde verkligen den här helgen för att orka med min vardag som är underbar men trots allt vardag. Idag har jag njutit av att leka och läsa och allt annat jag gör med Gottfrid när massor av stress och trötthet som jag har känt är borta! Det är skönt att åka bort och vara JAG och vila sig men ännu bättre att komma hem och vara en familj!

Ovido - Quiz & Flashcards